Tuesday, February 13, 2007

Man har ratt att vara besviken,sarad,knackt

Men det far inte gar till overdrift. Kanner just nu att det kanske har gjort det. Tanker dock lata texterna sta kvar. Kanns pa nagot satt bra for mig.

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till just nu. Allt kanns mer eller mindre hopplost. Finns sa mycket som jag vill ha svar pa. Har forstaelse for om kanslor svalnar och alla som ger sig in i denna lek ar medveten om forutsattningarna. Du oppnar upp ditt inre forsvar for att kunna fa mojlighet till att ge och ta sa mycket underbart men du blir ocksa sarbar. Det finns inga snygga satt att gora slut pa. Det enda som man kan begara ar lite respekt och arlighet mot den person som alskar en mest utav alla pa denna jord. Det kan faktiskt inte vara for mycket begart? Just nu ar allt sa javla svart bara. Blir besviken nar man om morgonen vaknar upp och det ar fint vader, vill se graa moln och regn som speglar hur jag mar.

Hade det inte varit for alla som har stallt upp sa hade jag nog haft lite hopp infor framtiden.

No comments: