Friday, September 21, 2007

Ytterligare en fredag

Veckorna gar sa jakla fort. Bara en vecka kvar sedan vi hade stor fest for en tidning som innan den har kommit ut i butikerna fatt valdigt bra kritik. Sager bara det, men hall ogonen oppna den kommer att ga at... http://www.kingmagazine.se/king/uncut.aspx?id=39381 - vet inte om det dock sager sa mkt.

tidningen kommer att finns i sverige om ca en dryg vecka. Et sakert kort ar att den kommer finnas i stockholm, borde ocksa kunnas kopas i GBG o malmo men mer vet jag inte. later er veta sa fort distrubitionsforetaget hor av sig. later er veta sa fort jag hor nagot.

Hoppas kunna komma hem till helgen den 20e okt o sedan stanna hemma veckan efter. Kanns som att det skulle behovas, har inte varit utanfor london sedan borjan pa Juli. Snart tre manaders sedan. Svart att ladda batterierna i den har stan.

2 comments:

Sophie Sölveborn said...

Hej,
Vi ses i oktober då hoppas jag, du jag och en flarra dessertvin.

Må gott! Sophy

Sophie Sölveborn said...

Å Totte,
Det värmer mitt hjärta att nån, du, har en annan referens till begreppet BJ (som är nån form av patetisk uppsalaklenod...). En vän till mig undrade vem den där dåren som kommenterat min blogg(läs:du)var som inte tycker att han blir tillräckligt bakis... :)

jag kan tänka mig större doser alkohol hur som helst, A får titta på och shota ramlösa.
Kram