Monday, September 17, 2007

Antony & the Johnssons pa P3 live

Kanske ar hur bra som helst. Nastan sa att det ar battre an vad jag kan minnas. Kanske inte ultimat att sitta pa jobbet o lyssna, folk borjar nog undra vad jag haller pa med. Sitter mesta tiden o blundar.

Har ar lanken, njut: http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=33611753 (konserten sandes den 29e augusti sa scrolla ner pa sidan)

Kul att man varje gang blir forvand hur musik kan forflytta en i tiden. denna gang ar det cirka tre manader tillbaka tiden, till en stralande lordag, en otrolig scen, danskar som slas o ett kinesiskt hus pa den gastrikslandksa prarien. Av nagon anledning sa ar det nagon som tror att det finns pengar att tjana pa att bygga en kopia av ett gammeldags kinesiskt hus lang E4 norr om Gavle. For mig sa har detta turistmal redan gett mig allt det nagonsin kan ge mig genom att satta upp denna skylt.


No comments: