Sunday, March 11, 2007

Lite länkar

Har lagt upp lite länkar.

Som det är (eller skulle kunna vara)

En länk som jag hittade efter att ägaren kommenterat på en artikel i Svenskan av Andreas Lokko. Gillar bloggen, gillar hans åsikter och tankar. Skönt språk.

Club Zoo

En otroligt ambitiös och välskriven blogg från herrarna bakom något umeås klart vackraste klubb. Att läsa den gör så att många underbara minnen kommer tillbaka. Skulle någons musik fantasi sina så kan varmt rekommendera ett besök.

La vita e bella


En kompis från Umeå skriver om sin vardag som utbytesstudent i Toscana.


Har också signat upp mig på facebook.com. Sök efter mig.

2 comments:

Unknown said...

Tackar. Ska återgälda det. Vet ej om det blir idag dock. Jag är hemma med något synnerligen irriterande rossel i halsen.
Allt annat än inspirerande.
Avundas, ej missunnar, dig dock London.

Lev gott

Kristofer said...

Inga problem. Gillar sättet du berättar om C på. Tyvärr är det alldeles för många som känner som jag (och du) gör.