Thursday, February 15, 2007

Ska nog be lite om ursakt

Har de senaste dagarna insett att jag kanske har varit alldeles for hard i det jag har skrivit. Aven om jag tidigare har forsokt forklara laget sa vill jag anda fortydliga att det som skrevs var enbart for min egen skulle och for att jag skulle fa ur mig mina kanslor. Kanske sa har i efterhand sa skulle jag nog ha hallt mina kanslor for mig sjalv och inte delat dem med andra. Jag skrev inlaggen och publicerade inlaggen for att det forstunden kande att jag maste fa ur mig mina tankar. Nar man drabbas av det som jag har drabbats av den senaste tiden sa har man ratt att bli behandlad pa ett arligt och rattvist satt. Man har ocksa ratt att bli arg, sarad och besviken. Men att sara nagon annan tjanar ingenting till.

Alla som ger sig in i denna lek vet om spelets regler, och riskerna med att oppna sitt hjarta sa fruktansvart mycket for nagon. Man blir extremt sarbar. Men att oppna sitt hjarta for nagon ar vart alla risker i varlden. Det finns inte manga kanslor som slar denna omsesidiga gemenskap man far tillsammans. Aven om det ar riktigt tungt just nu att ga till sangs och vakna upp ensam sa kanske det ar vart det i det langa loppet. Man far inte for en sekund glomma bort hur underbart det ar att kunna dela allt man har med nagon annan. Man maste trots allt kanna pa det tunga och svara for att forsta det underbara.


Nu till nagot roligare. Kopte idag for andra gangen denna vecka biljetter till en arsenalmatch. Jag och min Kentdiggande tillika mexikanska klasskompis ska pa lordag ga och se den femte omgangen av FA-cupen pa Empirate Stadium. Antligen far man nytta av sitt medlemskap i Arsenal. Den andra biljetten jag har inhandlat denna vecka var for champions leauge kvartsfinalen mot PSV den 6e eller 7e mars.

No comments: