Saturday, August 09, 2008

kanske dags att ta upp det som i folkmun kallas bloggande igen

blev precis utmanad. ska tydligen skriva sex (6) egenheter om sig sjalv. enjoy (?)

1)
hette malte tills jag var ca tre manader. Allt borjade for att min far ville retas med min faster. med tiden vande sig min faster till den grad att hon pa allvar blev besviken nar skamtet uppdagades o jag doptes till Kristofer.


2)
anvander supporterfilmer fran Soderstadion (www.youtube.com/user/Etunabajare?ob=1) och sodermaklarna.se for att bota sin hemlangtan.

3)
kanner mer skrack nar jag gar igenom Arnoskogen (en liten skgssnutt mellan centrala Nykoping o foraldrarhemmet) an nar jag sent om natterna moter psykopater o narkomaner i Dalston, Clapton och Hackney.

4)
Ager vid 26 ars alder inte en svart kostym, trots arbete inom modeindustrin.

5)
hade idag inte haft nagot emot att heta Malte. Aven om det garanterat varit valdigt tufft under mellanstadiearen.

6)
ar smatt framlingsforgentlig nar det kommer till klader o musik. Sitter i skrivandes stund kladd i skjorta fran H&M (modell easy iron, 149 kr finns i alla farger), jeans fran Filippa K, skor fran Cheap Monday o en vaska fran COS.

No comments: