Monday, September 04, 2006

en sista träff



Sista helgen har spenderats med släkt och vänner. En sista fotbollsmatch har det också funnits tid för. Tyvärr gick det väl inte som det kanske hade önskats. Klar förlust med 1-5 i en match som kanske, om beskådare är var på gott humör, kan beskrivas som bättre än Sverige Turkiet i EM 2000. Bilden, som får den stora äran att vara den första som laddas upp i denna blogg, är tagen en kväll vid en kompis sommarstuga. Sjön, Lidsjön, ligger perfekt för att det på sommaren ska bli riktigt fina och vackra solnedgångar.

Väskorna har nu packats. Maxvikten på 20+10 kilo kommer som väntas att utnyttjas till max. Planet lämnar Skavska i morgon bitti klockan tjugo i sju så det blir nog en tidig kväll i kväll. Det gäller att vara något så när utvilda då det verkar som att IKEA kommer få sig ett besök.

2 comments:

BeA Blogger said...

Tja, harlig bild, tack. Hjalper mig minnas var sista middag.

Jo, jag kan sjunga, forsok sjalva om ni tror att det ar sa latt...

Kan det mojligtvis vara jag som har tagit bilden? Kanner igen utsnittet...

Skot om dig, jag kommer lasa sa ofta jag kan...

//B

ushu said...

yo bro!

härligt att du fick upp bloggen. med ett namn dessutom!

ska bli kul att läsa hur london behandlar dig. men glöm inte bort att titta in hos mig och pim för att läsa och kommentera
kakkoi.blogspot.com

lund/malmö känns ännu stor och förvirrande. och har verkligen inte slagit mig till ro. men förhoppningsvis så kommer det!

hej!